Zawieszki na alkohol, świece na stoły, winietki, upominki dla gości – można by tak wymieniać bez końca. Podczas organizowania przyjęcia weselnego należy pamiętać o bardzo wielu szczegółach, które są istotne. Blogi z poradami ślubnymi są bardzo chętnie czytywane i słusznie, bo spieszą z pomocą podczas przygotowań ślubnych.
Jak nie pominąć żadnej ślubnej sprawy?
Zadbaj o dobrą organizację, najlepiej prowadź notatki i spisuj pomysły w specjalnie przeznaczonym do tego zeszycie. Alternatyw dla klasycznego notatnika jest wiele, jeśli masz ochotę wydać troszkę więcej, kup specjalny planner ślubny, a może nawet załóż internetowy pamiętnik! Kiedyś może okazać się świetnym wspomnieniem!
Jak zadbać o dobrą organizację wesela?
W swoim zeszycie, na pierwszych stronach notuj wszystkie pomysły. Spisuj każdy pomysł, który przyjdzie ci do głowy. Zapisz szczegóły i drobne rzeczy o których koniecznie musisz pamiętać, na przykład rewelacyjne pomysły na upominki dla gości ślubnych: https://rozsadnewesele.pl/14-pomyslow-upominki-dla-gosci-weselnych/ lub kobaltowe świeczniki na stoły oraz adres sklepu gdzie można je znaleźć.
Czego nie robić podczas planowania przyjęcia?
Nie zostawiaj nic na ostatni moment, bo na kilka tygodni przed będzie ci coraz trudniej wszystko załatwić. Jeśli masz już koncepcję – działaj, nic nie odkładaj na potem.